Címlap Hírek - események
Hírek
Zöld kör

Iskolánk alsós osztályai a Közép-magyarországi Zöld Kör játékos kihívásban vesznek részt, mely a biológiai sokféleségre hívja fel a figyelmet. Az egyik feladatunk, hogy környezetünket virágokkal gazdagítsuk, ezzel segítve a beporzó rovarokat.  Kiültethető virágokkal, fűszernövényekkel Mészáros Tamás önkormányzati  képviselő és a 4.b osztály szülői közössége támogatta munkánkat. Zöldbe borultak  az iskola előtti tér virágládái és a bejárat előtti virágcserepek. Az udvaron kis fűszerszigetet alakítottunk ki.

 

Bővebben...
 
Weöres-est

Iskolánk egyik legnagyobb és legnépszerűbb rendezvényét idén április 12-én rendeztük meg. A gyerekek és felkészítő tanáraik több héten át lelkesen, nagy izgalomban készültek, hogy bemutathassák egyéni és csoportos produkcióikat. A műsort igényes változatosság, színpadi sokszínűség jellemezte. A hangulatot a nyolcadikosok alapozták meg, cirkuszt varázsolva a porondra. Az iskolai táncoktatás résztvevői zenés-táncos szerepléssel szórakoztatták a nézőket. Gyönyörű és vidám dalok, színdarabok, táncok keltek életre a színpadon. A zeneértő gyerekek hangszeres bemutatókkal kedveskedtek a közönségnek. Hallhattunk zongorajátékokat, csellót, trombitát, és furulyát is. A rendezvény nem nélkülözte az idegen nyelvű produkciókat sem. A legkisebbek német nyelven mondókáztak, a negyedikesek angol nyelvű dalt adtak elő. Elsőseink néptánc tudásukat is megcsillogtatták. Az est folyamán a könnyűzenei szakkör, valamint az iskola alsós és felsős kórusa is fellépett. A már hagyománnyá vált rendezvényünk méltón példázta, hogy iskolánk tanulói mennyire sokszínűek és fogékonyak a művészetek iránt is.
Mind a szereplőknek, mind felkészítő tanáraiknak gratulálunk és köszönjük színvonalas munkájukat!

Bővebben...
 
Digitális témahét: 2024. április 8-12.

A hetet a Somogyi Könyvtárban kezdtük négy osztállyal (3. a, 4. b, 5. b és 6. a).
A felsős tanulók robotokat programoztak, majd a Pál utcai fiúk történetéhez kapcsolódva a Füvészkertet és a Grundot elevenítették meg. Alsósaink kis autókat irányíthattak színes lapok segítségével, megadott kódok alapján, majd kipróbálhatták a pizzaárusítást, amikor több dologra kellett figyelni pl.: mit szeret és mit nem a vendég, milyen pénzegységgel fizetett, mennyit kell visszaadni a vásárlónak, sőt azt is, hogy kifogyott-e valamelyik alapanyag. Végezetül mindenki megtudta, hogyan gazdálkodott mennyi hasznot termelt. Jó móka volt!
A hét többi napján sem tétlenkedtünk:
Alsósaink többsége az Okosdoboz, Wordwall játékos feladataival foglalkoztak leginkább, de akadt osztály, akik táncolni tanultak a Just Dance segítségével.
Felsőseink nagyon sok animációt néztek pl.: történelem, etika órákon a tananyagokhoz kapcsolódva, angol órákon napi gyakorisággal oldották meg a digitális tankönyvek feladatait, nézték meg azok megoldásait, Youtube videók segítségével fejlesztették szókincsüket, dalokat tanultak, játszottak. A Kahoot és a LearningApps játékokat is többen megismerték, kipróbálták.
Pallagi Áron 4. b osztályos tanítványunk, egy pályázatra tervezett pólót digitálisan a PhotoScape, grafikus szerkesztő program segítségével. A póló olyan mutatós, hogy bárki szívesen felvenné és hordaná. A program használata egyszerű ugyanakkor szórakoztató, így ajánljuk kipróbálásra mindenkinek!

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

1. oldal / 195

Friss hírek

Beiratkozás a 2024/2025. tanévre

2024. április 18 - 19.
(csütörtök-péntek)

8:00 - 19:00-ig

További részletek a beiratkozás menüpont alatt, vagy az alábbi linkre kattintva: beiratkozás 2024/2025. tanév találhatók.

 
Nyári táborok

Tisztelt szülök!

A táborok menüpontba felkerültek 2024. nyár táborozási lehetőségei.

 

Elérhetőség

Cím: 6723 Szeged, Űrhajós utca 4.
Tel.: 06-62-548-968

Nyitvatartás
7:00 - 18:00

Alapítvány

Köszönettel fogadunk minden támogatást.

Szeged Tarjánvárosi IV. Számú Általános Iskola Tanulóiért Alapítvány

Számlaszáma: 57400217-10118256

Adószáma: 18456183-1-06

 

Ökoiskola

 

 

Boldogságóra program

A Pénz7 hivatalos weboldala


Validation Icons